::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

selamat tahun baru!!


alhamdulillah ..

bersyukur sangat ke hadrat illahi...

kerana masih memberi peluang untuk saya bernafas lagi tahun ini...

dan hadapi hari2 mendatang dengan senyuman bersama kluarga yang tersayang.

2011 byk cerita suka duka, pahit manis kehidupan yang saya terpaksa lalui..

walau bagaimanapun saya masih berjaya tempuhinya..

kadang2 terasa tak mampu lagi untuk bangun kembali selepas jatuh beribu kali namun sokongan dari orang sekeliling buat saya bangun dan terus berlari mengejar mimpi yang tak pasti..

dan saya mengharapkan tahun 2012 ini tahun yang terbaik buat saya...

cita-cita

saya akan terus mengejar cita-cita saya untuk mendapatkan segulung ijazah kelas pertama untuk dijadikan hadiah buat ibu dan ayah...

saya mengharapkan saya dapat belajar dengan bersungguh-sungguh demi mengejar sebuah cita-cita

cinta

i sick of it...

saya takkan mengejar cinta dan akan membiarkan ianya datang sendiri...

buat awk: saya cme nak anggap awk kawan saya...tapi setiap kali saya cuba katakan tolong layan saya cam kawan sahaja awk pasti merajuk dan mengatakan sesuatu yang mengarut, saya serabut!!
hati saya mmg sukakan awk tapi awk dah ada dia...awk layan dia sama cam layan saya, apa maksudnya itu?? awk nak saya terluka?? ianya tak mungkin terjadi..walauapapun terjadi awk ttp kawan saya. da tahun 2012 ini saya akan cuba untuk menjauhi awk kerana itu yang terbaik....

CINTAILARH ALLAH DAN RASULNYA LEBIH DARI SEGALA-GALANYA!!!

SELAMAT TAHUN BARU!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter