::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

akhirnya di degree jua!!

assalamualaikum...

hampir dua minggu aku di UiTM Shah Alam...

mulanya berat sungguh kaki nak melangkah ke sini...

semuanya rasa serba tak kena...

tak habis2 merunggut yang kos ni bukan minat aku...

jiwa aku bukan di sini...ini bukan tempat aku...

setiap hari aku telefon ibu n ayah nak kuar dari sini...

merungut perkara2 remeh...

seminggu lebih aku mengumpul kekuatan untuk terus berada di sini..

seminggu lebih juga aku menangis setiap malam...

nak katakan homesick...45 minit jer dari rumah klau jln tak sesak

haishhh...

hari jumaat lepas ibu n ayah datang bawak pi mkn...

dalam kereta mmg kene brain wash habis2..

akhirnya aku redha mmg tempat aku di sini...

aku tak boleh nak putus asa...

aku tak boleh asyik nak kata susah dan merungut perkara2 remeh..

mmg benar kata ibu...bila kita kurang merungut dan terima seadanya..

semuanya akan dipermudahkan olehNYA!!

alhamdulillah segalanya ok...

subjek yang baru topik satu pun tak de larh susah yang aku perkata sebelum ni..

add math?? math?? account??

redah jer...belajar semuanya susah..klau senang bersepah2 orang masuk u tapi klau kita selalu ulangkaji semuanya akan jadi senang.

PERCAYA...larh.

ALLAH telah tetapkan aku disini, dan ianya yang terbaik untuk aku...




*aku cuma terkilan geng2 aku kat kuantan semuanya dapat kos yang mmg mereka nak walaubagaimanapun aku ttp bangga dengan kowang. =)





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter