::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

happy belated birthday ijat n zira!!


assalamualaikum..

rasanya entry untuk wish mereka berdua  ni terlalu lambat..

but better late than never..

mula2 wish.

Happy belated birthday IJAT YONG....

sbb dia lahir dulu 5 NOV.

than baru wish SI BIOLA PUTIH (ZIRA)

sbb dia lahir kemudian sikit dari ijat 20 NOV..


untuk NURUL IZZATI binti MAT ARIS

Selamat hari ulangtahun kelahiran ke20...

terima kasih sbb sudi jadi teman sekelas, segrup dan sekepala 

walaupun kadang2 kita selalu tak sependapat...

tapi itu buatkan kita makin rapat...

aku harap kau akan dpat capai semua impian dan cita2 ko

serta bertemu dengan PUTERA pilihan hati ko suatu hari nanti..

buat NURUL AZIRA 

Selamat Hari ulangtahun kelahiran ke20 jugak

terima kasih sbb byk tolong aku dalam pelajaran, dalam bagi nasihat dan semuanya larh..

walaupun kita pernah sekelas time asasi tapi kita tidak pernah serapat time degree sekrang ni..

aku cuma tahu ada Nurul Azira dalam kelas aku tapi aku tak kenal siapa dia...

aku harap kau jugak dapat mencapai semua impian dan cita2 kau..

dan kekal bahagia ke jinjang pelamin sehingga akhir hayat dengan SI GITAR HITAM..

Buat kalian berdua...

terima kasih sbb sudi layan aku si mereng yang menyakitkan hati ni..

maaf klau kadang2 kata2 dan gurauan aku membuat kalian terkecil hati..

manusia itu lemah, dan sering melakukan kesilapan tanpa mereka sedari..

aku harap kalian berdua sudi menegur aku sebagai seorang sahabat untuk segala kelemahan aku..

aku berharap juga persahabatan kita ini kekal hingga ke syurga..AMIN.   
                                
 



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter