::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

ARGHH....

assalamualaikum.

maaf sbb sekejap ada sekejap hilang...

macam chipmore..

tapi macam  larh ada org kesah ngan blog ni..

malas nak pikir.

skrang ni baru terasa kesibukkannya sbb awal-awal sem dulu relex sangat...

macam tak percaya lagi 3 minggu nak final, serius tak ready mental dan fizikal.

macam byk yang terlepas, tapi paling bnyk csc mungkin sbb tak phm apa objektif belajar csc.

bila pikir pasal belajar rasa macam tak sempat nak cover semua chapter untuk final tapi masih ada masa dan belum terlambat

Owh pasal pindah ke SEREMBAN 3 dan comfirm so next sem, SEREMBAN 3 AKU DATANG.

actually, minggu ni aku rasa is the most hectic week..penat mental tahap gaban.

sorry dapat sesiapa yang aku ada buat dia terluka atau terasa.

yang baik itu datang dariNYA dan yang buruk itu datang dari kekurang aku sendiri.

aku mungkin bukan kawan yang terbaik tapi aku mencuba untuk jadi terbaik jadi tegurlarh aku untuk menjadi yang terbaik.

sekian.



p/s:buat awak yang jauh disana, terima kasih sbb ada bila saya dalam keadaan yang serabut teramat sangat dan tolong bagi petanda yang lebih jeles untuk saya tahu perkara sebenarnya supaya saya tidak terasa mengharap pada sesuatu yang tak pasti.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter