::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

aku ingin pulang...

pulang bersama memori lalu..

aku ingin pulang..

pulang utk bersama kamu..

aku ingin pulang..

pulang perbaiki kisah itu.

alu ingin pulang

pulang tanpa perlu kesitu..

aku ingin pulang ..

pulang untuk mencoret memori baru

aku ingin pulang

pulang tanpa perlu bawa hati yang pilu..

namun aku tidak mungkin akan pulang kerana kau tiada di situ.....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter