::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

hari yang indah!!

ary nie 18 ogos 2010...

terasa sedih pada hening pagi kerana tiada kehadiran ibu dan ayah ku disisi...
ketika ary ulang tahun perkahwinan mereka...
tidak seperti selalu...aku akan cbe membuatkan ary ini ary yang terindah utk mereka...
namun apa kan daya ank mu ini jauh di tempat owg..
hanya sekadar doa yang mampu ku hadiahkan dari jauh...
ankmu ini memegang amanat besar dari kalian berdua...
iaitu untuk menyambung ijazah undang-undang..
dan akan ku buktikan pada kalian...
SELAMAT ULANGTAHUN PERKAHWINAN IBU DAN AYAH ku.....



wokey back to the main title....
ary nie mungkin agak sedey awalnyer...
namun aku tahu ibu dan ayah x mau aku bersedih disini...
so let have fun study at UiTM.....

as usual wednesday???
it's really tiring day...
from day to night it all class....

first class is csc...
pergh agak sedey r...
result aku 74% jew???
my bff pown 92%....
DAK 2....pergh the highest mark kowt...
x pew r first test...
AQ kne work more hard to prove to all of the class i can beat them...
u can do it NAZATUL SYAZWANI...
wkwkwkwkwkwkwk

Class mtc digi ngan maxis...
macam bese jew...
x dew apew yang beza...
cme semakin ary semakin bertambah minat aku kpd LAW....
hope semakin ary ianyer akan semakin bertambah...
amin..
wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkw....

Class BEL 120
exam??listening....
wokey r telinga aku x pekak kowt...
tapi adew berita x baik...
JUMAAT adew klas ganti...
bajet nux ponteng tpi adew training tok SPEAKING...
alarh...
x pew NAZATUL SYAZWANI
berkorban demi pelajaran...
kata nux gie SHAH ALAM...
INSYALLAH...
wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkwkw..

pas klas kteowng gie minum2 ngan MADAM ...
MADAM mmg sporting sangat...
macam2 dier cte...
mmg appy sangat..
semua kat situ glew..
termasuk aku..
yang adew waktu tue...
ain,aku,muaira,iqbal,wak jan,azam,n zul..
semua nyer dak2 yang glew...
we had a good time..
even it just short time...
wkwkwkwkwkwkwkwkwkwkw...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter