::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Saturday

kenangan??

urm tbe2 aku teringatkn kenangan zaman sekolah menengah dulu..

ble aku dengar lagu nie aku btul2 rse cm nux nangis...

cte dier cam ni...
dulu aku penah "berkapel" itulah pertama kali aku rasa diri ini dicintai..
blew masuk sekolah menegah...(nie bkn cinta pertama aku)
tapi itu semuanye cinta monyet jew kowt...
sbb ianyer x bertahan lama..takpe PENGALAMAN!!

yang sweetnyer..
dier selalu nyanyikn atau bagi aku dengar mcm2 aku lagu..
setiap hari...x penah jemu...
aku penah tanyer dier x bosan kew wat semua nie??
waktu 2 kteowg kwn lagi..
dier kata x kan penah jemu...
suara dier boleh thn r..
dengar mesti cair r...
mcm2 lagu yang dier nyanyi dan kasi aku dengar kdng2 lagu patriotik pun ada..
kelakarkan???

satu ary dier bagi aku dengar lagu nie..

ble abis jew lagu nie...
dier tanyer "nux kapel ngan syer x?"
mmg tersentuh r...
bergenang air mata nie...
ye r pertama kali owg tanyer cm tue..lepas masuk sekolah menengah.
lagi pun aku ngan dier mmg baik..
so x expect soalan camtue leh terkeluar dari mulut dier..
mmg terdiam r aku..utk beberapa saat..
lidah kelu seribu bahasa..

DIER: awk nux kapel ngan syer x?? klau x nux x pe r.. syer x paksa..AWK??
aku: ye syer...kapel ngan awk?? awk mimpi ek?? kte kan kwan??
DIER: x leh kew kawan kapel??
aku: ntah...sye x tau nux jawap apew r kat awk...syer seyez terkejut..
awk btul2 kew nie??
DIER: awk nmpak mke syer main2? (wat2 mke boda dier)
aku: hahahahhaha...nnt r syer jawab...
dan aku menjawab soalan dier dalam msg yang aku anta pada
malam tue jgk..bunyi msg tue cm nie
"awk kawan sye dan sye kawan awk... awk kata x salah kwan jadi kapel
so jwpan sye x salah juga r kawan jadi kapel..."
kteowng pon kapel
mmg cpt aku buat keputusan(bdk2)
dan cpt jgk r hubungan itu berakhir....
dekat 2 tahun kowt...
mcmner bleh berakhir??
biar aku sjer yang tau...sekian.
DAN ITULAH KENANGAN!!!!

dan aku penah ckp kat diri aku...
pas nie kalau adew owg yang nux kapel atau kawin ngan aku...
mesti kne pandai nyanyi lagu "istimewa" nie...
bkn utk ingatkan memori lamer..
tpi lirik lagu nie mmg menyentuh jiwa setiap perempuan yang mendengar nyer....
DENGARKAN dgn SEBAIK-BAIKnye...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter