::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

kenapa dier??

aku x tau r nux ckap cmner...
aku rse bendew nie dah x leh nux pendam lagi...
lagi aku pendam...
lagi aku rse tersiksa...

Kat sni aku ingin menyatakan ...
Ye aku mmg minat sangat amat kat dier...
pertama kali saya aku melihat wajah dier...
senyum manis yang terukir..
bibir yang merah...
rambut yang menarik...
pergh...
rse cam jantung aku berdegup kencang..
mata ku seolah x berkelip..
hati ku berdebar-debar..
ini kew cinta pandang pertama??
wkwkwkwkwkw...

x mungkin larh..
aku juz minat jew kat dier..
untuk lebey dari itu ..
perh impossible...
aku ngan dier..
cam langit ngan bumi..
cam enggang dan pipit..
mcm prince charming ngan dayang senandung..
cam kancil ngan kura2..
bak kata aku bagai pinang dipotong cincang
wkwkwkwkwkwkwkwkwkw...

lagi pown aku kne pegang prinsip aku..
belajar dulu bercinta kemudian..
namun andai jodoh aku ngan dier...
alhamdulillah....
rezeki jgn ditolak...
bala jgn dicari..
wkwkwkwwkkwkwkwkwkwkw...

cme aku juz nux wat statement...
wat mase skrang...
aku juz minat dier...
mcm aku minat Akim Af SAHAJA..
owg len jangan nux pandai2
wat konklusi...
untuk aku ske dan mencintai dier..
selepas byk cerita yang x sedap didengar...
IMPOSSIBLE KOWT...
namun hati wanita ini lemah...
wkwkwkwkwkwkwwkwkw...

hey jgn ingat aku mudah termakan ngan ayat2 manis...
SOWI CIKIT!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter