::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

THe Sad WEek!!

hurm...

hidup ini penuh pancaroba...

semakin lama semakin besar dugaan dan cabaran...

namun aku bukan semakin kuat dan tabah...

tpi aku semakin lemah dan tidak bermaya...

untuk memempuhi hari-hari yang mendatang...

semakin besar dugaan semakin aku tidak mengenali diri ini...

aku hilang dalam kelam dan keserabutan hidup...

pelbagai masalah yang menimpa diri ini...

dari masalah aku sendiri sehingga masalah owg len...

mengapa dengan diri ini???

siapa diri ini???

dimana diri aku yg dulu???

masih mampukah aku harungi ary2 mendatang??

hurm...semua persoalan ini masih belum terjawab...

dan aku masih mencari dan akan terus mencari jawapan nyer...

tanpa mengenal erti penat dan putus asa...

dengan keadaan aku begini mampukah aku untuk tidak putus asa???

urm..semua itu hanya tuhan yang tahu...

dan aku sebagai hambanyer hanya mampu berdoa dan terus berdoa agar aku menjadi kuat dan tabah...

insyaallah!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter