::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

saya rasa..

hey awk...
kalau awk bace entry saya nie...
saya cme nak cakap ...
saya rasa....

saya rasa...
saya tahu...
siapa owg yang awk ske % tue..
saya rasa...
saya tahu...
siapa owg yang awk x mo bagi tau saya tu..
saya rasa...
saya tahu...
siapa yang mengisi hati awk
saat dier menghilang..
saya juga rasa...
saya tahuhu...
kenapa awk berubah...

tapi...
saya x tahu...
kenapa awk buat saya cam nie??
saya x tahu...
awk boleh berubah begitu sekejap..
saya x tahu...
kenapa awk nak sorokan dari saya..
saya x tahu...
sama ada apa yang saya rasa itu benar...

awk rasa..
saya tahu segalanya...
dari mana??
dari tempat awk luahkan perasaan awk...
kalau awk baca entry nie...
saya cme ingin rasai kejujuran awk...

it might hurt u...
but..
it hurt me more...


2 comments:

  1. siyes sedih baca. I guess i understand how your feeling right now. be strong.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter