::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

bukan menyerah!!

enrty sebelum nada aku mungkin seperti menyerah...

sbnrnya TIDAK..

aku bukannya menyerah...

segalanya pada takdir...

aku hanya cme ingin berdiri diatas kakiku sendiri...

aku cme tidak mahu menyusahkan owg lain...

cukuplarh waktu kecilku menyusahkan ibu dan ayah ku..

serta keluarga terdekat...

dengan berbagai panyakit...

dengan sering keluar masuk hospital...

tak mungkin sewaktu dewasa ini aku ingin menyusahkan mereka lagi...

biarlarh aku mencari kekuatan sendiri...

AKU PERCAYA...

aku mampu hadapi ini semua tanpa menyusahkan mereka!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter