::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

decision!!

mmg btul kata owg terlajak perahu boleh di undur ..

terlajak kata...aduh camnew???

saya tak tau perasaan saya skrang camner...

bersalah sangat amat...

saya bukan sengaja nak mengkhianati...

saya sangat sayang kowang!!

mereka muncul...

dalam saat fikiran saya celaru...

mereka muncul

dalam saya rsa marah...

mereka muncul..

dalam saya terasa hati dan makan hati...

mereka muncul..

dalam saya masih mengharap sesuatu..

mereka beri saya sinar harapan..

mereka beri saya kegembiraan

maafkan saya..

saya bingung...

mungkin keputusan dibuat dengan rasa...

sakit hati,marah,bengang, dan segala yang jahat...

maafkan saya ...

saya tak sengaja...
saya dah buat keputusan ....

dan saya tidak mungkin boleh berpatah balik...

insyallah, saya dah bersedia dengan semua akibat yang saya perlu terima ..

I'm really Sorry!!!

to

My beloved GROUP!!

Please give me another chance!!!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter