::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

missing u


saya mmg sangat amat rindukan awk...

namun

saya malu untuk luahkan pada awk...

skrang saya rsa kehilangan awk..

tanpa sempat meluahkan apa yang saya rasakan..

AWAK!!!

saya masih tak mengerti diri awk...

awk muncul ketika saya bersedih...

awk muncul ketika saya kekeliruaan...

awk muncul ketika saya kehilangan arah ...

awk seperti mengetahui keadan saya...

kehadiran awk telah mengubat segala luka di dalam diri saya..

namun

mengapa begitu pantas ..

mengapa begitu cepat ...

awk menghilang...

meniggalkan saya kembali sendiri..

awk mengilang pabila keadaan saya sudah kembali seperti sedia kala...

awk menghilang pabila senyuman terukir kembali di bibir saya...

awk menghilang pabila semuanya masalah saya selesai...

KENAPA AWK??

saya tidak mengerti dengan semua ini...

saya masih mengharapkan awk..




just one thing i want u to know
THANK YOU so much...
4 everthing that u have done 4 me..
i miss u so much..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter