::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

siapa awk??

salam...

semalam saya update status fb...

saya malas nak cte sangat pasal status nie...

biarlarh apa owng nak kata...

saya x kesah...

saya sedar siapa saya...

mmg saya x setanding awk


Sekian!!!!



saya cume nak cter owg yang comment kat status nie...

awk muncul lagi...

awk muncul pabila saya dalam masalah...

awk seolah-olah mengerti apa yang saya rasa...

kenapa awk???

sebelum nie saya anta msg awk x reply...

sebelum nie saya call awk kata busy...
(mmg busy pown ngah nak exam)

sebelum nie saya comment status awk, awk cam x perasaan pown comment saya...

kenapa awk???

saya tau kita cme kawan...

dan x mungkin lebey dari itu...





saya mintak maaf sangat...



sebelum ini saya tolak awk...

atas alasan saya x bersedia...

mungkin pada saat itu saya dalam keadaan "dismissing style"

tapi skrang???

saya buntu ngan perasaan saya...

andai saya boleh ulang balik masa ...

saya akan terima awk...

dan saya x mungkin akan menyesal...

dengan keputusan itu...

tapi semua sudah terlambat....

walaupun kte berdua bukan milik sesiapa lagi...


tapi keputusan masa lepas x mungkin di ubah

awk pernah ungkapkan itu pada saya...

saya sangat bersyukur sebab awk masih anggap saya kawan awk.....

"biarkan segalanya ditentukan olehNYA"


TERIMA KASIH AWK!!!
(saya tau awk x baca pown blog saya nie)





kepada kawan saya yang tanya siapa dier nie...

"dier kawan saya"

"dier penasihat saya"

"tapi dier x boleh tandingi bff saya"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter