::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

thankful


assalammualaikum...!!

pergh..lama jugak tak menulis di blog nie dekat 3 minggu...

semuanya gara2 MR.MUET!!

kesibukan melanda berlipat kali ganda sebelum ni...
(bese larh manusia mmg suka merunggut)

akhirnya ada juga kesempatan untuk menulis dan mengrenovate blog ni.

klau nak cite semua perkara dalam blog nie mmg penat n bosan kowang baca..hee!!

cite bende yang terhangat je larh..(hangat ke?)

1. RESULT sem2!
alhamdulillah..itu perkara pertama aku ucapakan setelah melihat keputusan aku. walaupun tak berapa puas hati sebb tidak mencapai target tapi aku tak boleh give up sbb perjalanan masih jauh. insyallah,aku akan terus berusaha!!

2.MUET!
ini kali kedua aku pergi ambil exam MUET ni. waktu pertama kali aku just dapat band 3 masih x mencapai piawaian so kene pergi lagi. untuk kali kedua nie, waktu speaking semua berjalan lancar,alhamdulillah tak TERSALAH tarikh lagi. kali ini kepala otak aku tak mcm yang lepas blur2 sbb nangis tersalah hari. untuk reading,listening and writing ok je. cme kenapa larh asal exam MUET aku mesti kene dok belakang sekali dah larh aku ni jenis saiz xs depan aku semua saiz L keatas. ALAMAK!! reading boleh larh sbb cme fokuskan kat kertas tapi time listening aduh abis sound vibration menjadi semakin perlahan pabila tiba ke aku sbb semua dihalang dengan pagar berpalang dan ditambah pulak bunyi atap zink yang terkene hujan. mmg aku cme mampu istigfar je waktu tu..teringat aku pada pesan ibu "walauapapun terjadi sabar semua itu ujian dari yang MAHA ESA". Alhamdulillah,berkat kesabaran aku,hujan semakin reda dan tbe2 aku boleh mendengar dengan jelas suara yang keluar dari corong radio itu. WRITING?? malas nak cte sbb tak de bende yang menarik,cme aku kekurangan idea tuk soalan no2!
*sangat amat berharap untuk mendapat apa yang dicita2kan!

apa lagi ek?? rasanya itu je kowt sebab yang lain tak menarik dan tak hangat!!



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter