::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

surat buat teman.

assalamualaikum...

kehadapan temanku yang amat aku rindui..

pada saat aku menulis surat ini aku amat merindui akan kamu..

walaupun kamu jauh dari aku namun kenangan kamu masih ttp di hatiku..

temanku..

tepat pukul 12. tgh mlm ini waktu malaysia...

merupakan hari ulangtahun kelahiran kamu...

aku ingin sangat menyambutnya bersama kamu..

namun keadaan semasa antara kita berdua tidak mengizinkan...

aku cuba memikirkan sesuatu untuk hari lari kamu, namun pasti ada sahaja masalahnya...

dan akhir sekali cara yang mungkin terbaik ialah

mengirimkan surat ini untuk kamu di blog aku kerana aku masih percaya yang kamu pasti akan membaca surat ini di blog aku..

walaupun blog ini mungkin punca segala-galanya...

aku cuma ingin mengucapkan SElamat HArI Lahir,Sahabatku!!

semoga panjang umur,murah rezeki dan semua impianmu menjadi kenyataan..

sahabatku...

walauapapun yang terjadi antara kita telah membuatkan kita jauh...

aku masih percaya yang ada hikmah di sebalik semuanya ini

aku juga masih berharap yang keadaan kita akan kembali seperti dahulu...

aku akan sentiasa berdoa apa yang terbaik untuk kte berdua.

aku sentiasa menanti hari dimana kita akan kembali seperti dahulu.

sehingga sekarang aku masih belum ketemu orang yang seperti kamu yang dahulu.

sahabat,

dalam mendaki gunung perjuangan kehidupan..seringkali kita merasa sakit dan tidak tenteram,jgan lah kamu berputus asa untuk meneruskan perjuang kehidupan kamu
kerana Allah SWT maha pemurah dan penyayang telah mengurnikan ribuan permata yang indah ditenung dan menyejukkan jiwa.
saya sudah temuinya!! benar...permata itu adalah anda dan keluarga saya!!

SELAMAT HARI LAHIR!!


(masih ingat awk ada post lagu nie kat wall saya?? :)
(wat eva happen to us you still can lean on me)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter