::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Friday

30 day challenged - day2

day 2 - movie paling best pernah anda tonton...

saya ngan family saya mmg suka sangat amat menonton movie...

asal ada movie baru mesti nak tgk....

klau x ngan parents mesti ngan cousin....

tapi skrang semua dah dok jauh so...mmg jarang tgk movie!! :(

English movie!!


seyez saya mmg suka sangat amat tgk action movie...

tak kesah pown cite apa2 janji action...

cerita ini je yang terlintas skrang ...

lagipun ada jackie chan!!!

malay movie


cerita romantik paling latest saya tgk...

boleh larh...

tapi mcm biase cerita melayu selalunya boleh agak apa yang terjadi...

sbb sayakan orang melayu...hee!!

hindustan movie..


saya bukan larh minat sangat amat hindustan ..

tapi kadang2 cerita hindustan mampu menarik perhatian saya...

saya bukan memilih sangat pasal movie nie...

cme saya tak berape gemar tgk cerita seram atau hantu!!

yang lain saya ok je!!

ok bye!!

final destination 5 kuar ble ekk???







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter