::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

30 day challenge - day13


day 13 - apa yang ada dalam beg duit anda!!

Inilarh beg duit saya...gemukkan??
saya jenis yang suke beg duit yang kecik dan simple ..
supaya senang masuk poket jeans...
Beg duit ini IBU bagi...
walaupun bukan POLO hanya sekadar SWISS polo
ianya bermakna!

saya nie jenis yang serabut..
so ble kelam kabut pas beli barang renyuk2 je duit tue pastu masukkan duit dalam beg duit..
pastu selalu kena marah ngan ibu.
tapi saya bukan jenis yang ske simpan resit..
sbb bagi saya resit tue menyemakkan beg duit je.

BENDE yang ada dalam beg duit aku skrang cme ini:

tiket bas nak balik raya!!
kuantan-kl

ini kad yang sentiasa sakit...
kad klinik kerajaan..
so bende nie kene sentiasa ada..
ble pergi klinik ..
nnt tak de larh kene marah lagi..

kad pengenalan dan kad bank..
saya bukan anak orang berada so satu kad bank pon dah memadai...

duit yang memberi seribu satu kenangan..
saya tak kan gne duit selagi keadaan blom betul2 terdesak..
bia saya saja tau apa cerita disebalik duit ini..


nie no pakcik teksi yang selalu saya call..
pak cik baik sangat..
so pas abis asasi ni x dapat larh call pak cik lagi.

semua orang ada gambar ibu,ayah,pakwe,kawan baik, dan yg berkaitan dengannya..
saya tak simpan gambar2 dalam beg duit sbb ada kenangan pahit yang terbuku di hati ini..
so semuanya saya simpan dalam hati!!

Kadang kadang Allah sembunyikan kita matahari, dan Allah berikan kita hujan dan kilat. Kita tertanya-tanya kemanakah perginya matahari, rupa-rupanya Allah berikan kita pelangi.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter