::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

30 days challenge-day4

day 4- bende yang anda buat bila sorang-sorang

ok sebenarnya saya x suka sorang-sorang sebab akan terasa sunyi...

tapi bila tiba rasa nak sorang-sorang macam2 boleh buat...

1- kemas rumah/bilik...(bila sibukkan diri tak rasa cam dok sorang2)

2- pegi shopping tiba2. actually kat kuantan je buat bende nie sbb klau kat kl ayah ngan ibu mesti x bagi.

3- bila dok sorang mesti tiba2 je nangis, ntah kadang2 x tau apa sebabnya sampai tertido..
(roomate saya ckp:klau wani nangis mesti rasa pelik sbb dia jarang nangis depan orang)

4- aku akan mula menaip novel aku yang tak tau bila nak siap kerana masih tergantung disababkan kebusyian teramat sangat kowt..

byk lagi bende yang selalu buat bila sorang2 tapi ini je yang top ...

ps: saya tak pandai buat kek macam dia tapi saya boleh belajar kan??
teringin nak makan kek batik!!!


RASULULLAH bersabda bermaksud: “Sesiapa yang ditanya mengenai ilmu lalu dia menyembunyikannya, akan diikat mulutnya (meletakkan kekang di mulutnya seperti kuda) dengan kekang daripada api neraka pada hari Kiamat.” (Hadis riwayat Abu Daud dan at-Tirmidzi)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter