::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

busy!!

assalamualaikum dan selamat pagi..

lagi dua hari nak cuti khas..cuti gawai.

tak eksited mana pun, kerja terlalu byk, homework,take home test, assignment, log report dan macam2 lagi.

bila dah jadi budak degree mmg sangat stress...

mcm2 nak difikirkan...dari kisah sndiri sampai kisah fakulti..haish.

sbnrnya time rehat, jap gi nak sambung buat kerja yg tak siap..hee!!

kadang2 pikir juga lebih baik kahwin jer..tak de stress assignment dan sebagainya.

lagi pun jeles gila tgk junior aku dah kahwin ada anak satu...

sebaya ngan aku pun dah kahwin...

eh aku ni dah tua sangat ker??

ah..peduli apa aku tua ke tak

tapi orang kata kehidupan orang berkahwin ni lagi mencabar...lagi stress.

alah mcm skrang, dulu masa sek men, rasa mcm nk pi u, dah masuk u, nak kahwin plak...dah kahwin nak bujang balik plak...begitularh manusia...

lagi pun aku tak ready lagi larh nak share sehidup semati aku skrang..

byk benda aku tak buat lagi...tambahan pula tak de calon!! :)

BUDAK GEMUK???
 urmm...dia terlalu ramai orang minat, aku plak jenis malas nak bersaing, aku rasa klau ada jodoh ada larh. klau tak de nak buat camner. kami still kawan baik.

lagi pun aku ngan dia cam langit dan bumi...even still bbm n call tapi tak selalu dah kurang sikit, malas nak berharap. dia tanya jugak kenapa jrang bbm ngan call, jawapan cliche..."SORRY  BUSY" hahaha.. :P

aku tak tipu, mmg betul2 busy gila skrang ni....

ok larh..nak sambung buat kerja balik!! :) 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter