::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Saturday

saya mmg bodoh..

saya bodoh sbb percayakan awk..

saya bodoh sbb harapkan awk..

saya bodoh sbb sukakan awk...

saya bodoh sbb mulut manis awk..

saya bodoh sbb cintakan awk dengan hati saya...

saya bodoh sbb tunggu awk..

tapi sekarang saya sedar..

saya tak bodoh...

saya tak akan jadi bodoh lagi...

saya akan cuba benci awk sepenuh hati saya..

8 tahun penantian yang sia2..

harapan yang awk bagi juga sia2..

jangan cari saya lagi..

saya juga akan pergi dari hidup awk...

saya mengalah..

"GEMBIRA larh awk dengan dia"

Saya harap awk baca ni...

SAYA cuma PUTERI KAYANGAN yang boleh hidup di ALAM KAYANGAN!!

assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter