::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

assalamualaikum..

dear readers...(ceh bajet cam ada ramai je baca blog saya ni)

hati ni masih keliru...

masih tertanya-tanya..

nak tunggu atau tidak si N ni ...

yang tak phmnyer..

si N ni kejap ada kejap takde..

kadang-kadang rasa bila dia perlukan saya dia cari saya...

bila tidak..hilang ntah kemana..

tapi bila saya dalam masalah atau sedih...dia mesti muncul.

haish..bila dah lupa..mesti dia datang bawak kenangan manis lagi..

kami mmg kawan baik, tapi kata2 dia kadang2 seperti memberi harapan pada saya.

atau

saya yang syok sendiri...

rasanya macam mana ek?? seyez perlukan pendapat...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter