::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

cinta dan cita???

cinta???

dalam usia sebegini aku masih blom mengenal erti cinta sebenar...

kadang2 rse iri hati dan cemburu menyelubungi jiwa ini..

melihat kebahagian dan kegembiraan mereka..

membuat aku cemburu...

mengapa aku tidak seperti mereka???

adakah aku tidak layak untuk mencintai dan dicintai???

realitinyer aku mungkin tidak cukup cantik untuk menarik perhatian owg...

nmun aku percaya jodoh aku telah ditetapkan...tpi blew???siapa??dimana??bagaimana??

hanya DIA yang MAHA AGUNG yang MAHA MENGETAHUI......

Aku hanya mampu berdoa agar jodoh aku itu tergolong dalam owg2 yang beriman..AMIN.

JANGAN MENGHARAPKAN SESUATU YANG X PASTI....

CITA-CITA!!!!!

kejar larh cita-cita dari mengejar cinta...

itu adalah nasihat dari sowang kawan aku...

dan hingga kini aku masih berpegang akan nasihat dier walaupun aku tidak tahu keadaan dier skrang...

namun bolehkah aku mengejar cita-cita aku tanpa adew rase cinta disisi aku???

ish..apew nie???

percyer lah NAZATUL SYAZWANI....

Cinta sentiasa adew disisi kAU....

Cme kau yang tidak merasainyer...

aku rasa ...

aku tahu cinta itu adew..cinta ibu bapa aku,keluarga aku,kawan-kawan aku,

namun aku juga ingin merasa perasaan cinta dan dicintai antara owng yang istimewa...

hurm....
dah r mlas nux tulis...
realiti nyer kehidupan aku skrang agak lonely...
huhuhuhu....sekian!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter