::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

Serabutnyer!!!

salam..

first time tulis waktu pagi!!

bgun2 trus bukak blog tok update...

Plikkan????

urm aku sendiri x tau npew???huhu...

SERABUTNYER!!!!!!!

minggu nie aku rse btul2 serabut cm2 nux pikir...

study,exam,cdo(campus day out),class, assignment,family, friends, n last LOVE???~~

pergh serabut glew ngan semua nie...

susah gak jdi dak U nie..
kadang rse give up ngan life nie...
tpi nasib baik masih berpijak di bumi yang nyata...

alangkah indah jika adew masin masa...
ingin ku kembali zaman kanak2 ku dan laluinyer tanpa penghujung...
zaman kanak2 x perlu pikir semua nie...
kte leh wat apew yang kte ske...OWH ZAMAN KANAK2!!!

First nux cte pasal U...

minggu nie aku btul2 busy..rsenyer??
mner nux wat sketch,mner nux wat assignment, mner nux study 4 exam...
ish busy gak r...

ergh dah larh ngah blaja bendew yang aku x minat..
susah gak r nux minat bendew yang kte x minat...
tpi aku xkan penah berputus asa...sebab
aku akan terus berpegang pada prinsip "MINAT BLEH TANAM".

Lecture...
minggu nie byk yang x dew..class yang bes plak tue... sedey gak r :(
yang masih mcm yang smer, teknik mengajar yang smer, tiada perubahan...
owh seblom terlupe..
THANKS MISS JUE coz blanja dak2 gruup H huhuhu..
walaupun bkn syer yang dapat fullmark tpi we had fun kowt..
KOWT??? nanti cte under fren....

FRIEND!!

urm susah r nux cte...
tpi alhamdulillah aku nagan mariah masih lagi bes fren!!!

kte cte pasal kawan yang dekat dulu k..
urm kebanyakkan kawan yang dekat dah berpunyer...
syer phm semua adew masalah ngan pasangan masing2...
pastu semua akan cte ngan syer..
mmg syer ske dengar tpi syer bukan r penasihat yang baik tok masalah cinta..
COZ syer pown x bercinta atau berkapel..sowi r x leh nux bagi naasihat yang baik!!

N seterusnyer cte pasal kawan yang dekat tapi jumpew blew adew klas jew..
kawan se'group' r...
urm...
rse sedey sngat coz semangat bersatu padu yang adew dalam group tue terasa semakin pudar..kerana hal semalam maybe??...
aku ingat group nie akan stick together wat ever was happening..
tpi sangkaanku meleset..semua gara2 KFC VS PIZZA???
KPADA KAWAN SE"GROUP" SOWI SESANGAT KALAU ADEW YANG TERKECIL HATI NGAN APEW YANG TERJADI...kmi sudah cbe tok wat sebaik mungkin..tpi mmg btul kata ibu "KITA X LEH NUX PUASKAN HATI SEMUA ORNAG" so SOWI AGAIN terutama kpada dak2 yanng dapat highmark, dak yang nux mkan KFC n terutama sekali AZZAM....
HOPE PAS NIE KTE AKAN BINCANG SEGALA MASALAH DAN STICK TOGETHER IN WHAT EVER METHOD.
AMIN!!!!

CINTA???
haahaa...

Urm aku masih x pham apew itu cinta..
kawan aku kata cinta is equal to law...
because it can be define...

ergh!!
aku x phm ngan ati aku skrang...
npew asyik aku jew minat kat owg tue tpi owg tue cam nux x nux jew kawan ngan aku??
Pastu cmner aku leh minat 2 owg yang berbeza dalam satu masa??
n last BLEH KEW kawan jdi kekasih???

urm x pew r aku cte kat post len r aku dah ngantok balik..
k..
salam!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter