::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

!FrEIndSHiP!

Apa itu erti SAHABAT???

Adakah erti SAHABAT berbeza dengan erti kawan maahupun teman???

Munkinkah SAHABAT sama erti dengan musuh secara abstraknyer???

Hurm aku masih keliru apa itu sahabat.....

Bagi aku....

SAHABAT ialah owg yang selalu adew disisi kita..

disaat kita senang mahupun susah...

disaat kita ketawa gembira mahupun menangis sedih...

disaat kita kaya mahupun miskin...

tidak kira apa keadaan sekali pun...

dia sentiasa menjadi pendorong kita,penasihat kita,pakar motivasi kita...

pada saat kita berjauhan dengan owg yang tersyang iaitu KELUARGA...

SAHABAT merupakan ahli keluarga kita yang tiada pertalian darah...

namun sentiasa disisi tidak kira apa sahaja keadaan ...

AKU disini masih lagi mencari-cari SAHABAT sejati aku....

Meskipun aku punya ramai kawan namun SAHABAT?????

MUngkin aku punya SAHABAT...

nmun aku dapat merasakan semakin hari perSAHABATan kmi semakin jauh dan semakin jauh...entah mengapa????namun itu yang aku rasakan!!!..

Bagi aku kawan tidak boleh menjadi SAHABAT...
mungkin kawan boleh menjadi teman...

SAHABAT tidak boleh menjadi teman...
mungkin SAHABAT boleh menjadi kawan...

Musuh tidak munkin selamanyer menjadi musuh....
Namun musuh mungkin boleh menjadi SAHABAT,kawan, mahupun teman...

PERCAYALARH!!!

INGATLARH!!!!

SAHABAT YANG BAIK AKAN MEMBERIKAN KENYATAAN YANG JUJUR..
MESKIPUN KENYATAAN ITU MENYAKITKAN DAN SUKAR UNTUK DITERIMA....


disaat aku menulis blog ini air mata bergenang di kelopak mataku....

MAAFKAN AKU KERANA AKU TIDAK BOLEH MENJADI SAHABAT MAHUPUN KAWAN YANG BAIK...
UNTUK KAMU...
NAMUN AKU AKN CUBA UTK PERBAIKI SIKAP&PERANGAIKU UNTUK MENJADI SAHABAT SEJATI...
UNTUK KAMU...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter