::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

Keliru...

Hurm..
sudah sebulan lebih aku menjalani kehidupan sebagai bdk asasi undang2...
keadaan nyer masih yang smer...
tiada perubahan..cme semakin hari semakin sibuk..
sibuk ngan assigment,aktiviti n macam2 lagi r..
tue yg x sempat nux berblogging nie....

Mesti tertanyer-tanyer nper tajuk post kli nie KELIRU???(adew owg bce kew)

hurm...sebenarnyer aku keliru ngan kehidupan aku ngan owg sekelilinng aku...
AKU?????
aku sebenarnyer ngan confuis ngan hidup aku...
kadang2 aku rse bahagia ngan hidup aku...
tpi kadang2 aku rse khidupn aku mcm kekurang sesuatu...
aku masih tercari-cari kekurangan itu...
namun masih belum ketemu....namun aku percaya mungkin kekurangan itu akn dipenuhi dengan sendiri..
tanpa perlu dicari...

Owg sekeliling AKU?????
bendew nie mungkin sesuatu yang sensitif...
tpi aku tak tau nux luahkan pada siapa...
aku keliru sma ada pandangan aku ini betul atau salah....
AKU x phm ngan owg sekeliling aku....
mmg benar itu hak mereka dalam kehidupan...
tpi aku sebagai manusia dan hamba allah akan menanggung dosa jika tidak menegur kesilapan mereka...
aku serba slah...
aku takut...
apa yang harus aku lakukan...

YAALLAH...
aku bermohon kpada mu...
ENGKAU buka lah pintu hati mereka untuk menerima nasihatku....

HURM!!!!
COUPLE?????????
aku masih tidak mengerti apew maksud sebenar perkataan COUPLE????

mungkin aku tidak mengerti kerna aku tidak pernah merasainye.....MUNGKIN.
bagi aku kapel nie bendew yang sukar untuk diterangkan dn bendew yg tiada definisi yang nyata...

AKU masih keliru kenapa owg kata COUPLE tue salah???

Bagi aku couple itu tidak salah...(walaupun aku x pernah berCOUPLE kononnyer)
selagi kita berpijak dibumi yang nyata...
dan menjaga batasan pergaulan kita...
IANYA x salah.....aku rse....
Tpi ingatlah pabila kita mula berkapel owg sekeliling akn menjadi pemerhati perhubungan kita...
Mungkin adew antara mereka yang menyukai dan merestui perhubungan kita....
namun mungkin ada juge yang sakit ati,iri hati,dan mendoakan perhbungan itu tidak berkekalan...
MANUSIA penuh dengan PHD!!!!!
so ingatlah bahawa...
AJAL MAUT dan JODOH..
kita teleh pun dittpkan...
INGATLAH YANG MAHA ESA sentiasa memerhati dan mengingati HAMBAnye...
...

Cukup larh sekadar ini post kali ini..
jika ada masa lagi akn ku berBLOGGING lagi....
yang baik itu datang dri yang MAHA AGUNG...
yang buruk itu datang dari kesilapan syer sendiri...
nmun jika aadww yang terasa hati ngan apew yang sya perkatakan...
SEPULUH JARI DISUSUN UNTUK MEMOHON KEMAAFAN...
manusia tidak akn lari dengan kesilapan....
SALAM....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter