::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Saturday

pergi mati r...

hahaahahah..
saat aku tulis entry nie..
aku ngah dengar lagu YANG wali band..

ntah aku dah give up glew vavi ngan assignment csc nie..
dan semua assingment yang adew r...
aku benci assignment....
aku rase nux bakar jew semua assignment nie...

perasaan bengang tahap gaban dah nie...
aku mintak tolong kat semua owg...
tpi semua jawapan mcm syial..
weh aku tau korang bagus tapi x yah belagak r...
aku benci kowang...
semua owg kejam....
semua owg x nu tolong aku..
aku ingat semua nie...

sowi r ..
spew2 yng bace nie..
mmg ngah marah glew...
dah x leh kawal emosi nie..
aku pown x tau npew...


sebenarnyer aku ngah menahan diri dari menangis waktu tulis entry nie...
aku nux call ayah ngan ibu tapi...
aku takut dowang risau...
nux cte kat housemate..
dowang semua busy ngan assignment..
nux call kawan baik aku...
tapi aku x nux risaukan dier..
dier ngah eppy skrang...
hanya pada blog nie aku dapat luahkan apew yang aku rase...
aku dah buntu...

YALLAH...
ko kuatkan iman ku ya allah,...

AKU BENCI KO!!!!!!
PADA 29/8 pukul 12.32
RSE BENCI AKU PADA KO BERMULA...
SAMPAI BLE2 AKU BENCI KO...
BENCI!!!!!!!!!
YA ALLAH...
KO jauhkan aku dari owg yang cm nie...

SEKIAN..
aku nux gie ambik wuduk...
dan tidow...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter