::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Saturday

Cheer up!!!



Hey Cheer Up NAZATUL SYAZWANI!!!

hari tue ko kan dah janji pas nie x mo sedey2 lagi...

aku x tau r...
semalam mmg ary yang emo agaknya...
aku x boleh control dah perasaan nie...

tanpa aku sedari aku terjaga...
air mata membasahi pipi ku...
aku menangis dalam tidow??
ya allah...
sampai dalam tidow pown aku menangis...
aku rasa masalah aku x sebesar masalah dunia...
tpi ..
npew aku boleh menangis dalam tidow??
aku confius...

and one more thing yang bermain dalam kotak fikiran aku...
apew maksud mimpi semalam ek??
aku mimpi aku mati dalam tido..
cerita dier camni...
aku melihat jasadku kaku...
aku terlantar diatas katil...
ibu dan ayah berada disisiku...
saudara mara ku yng jauh dan dekat ada bersama..
membaca yassin..
kenduri tahlil siapakah ini
apa yang telah terjadi??
aku buntu..
aku cbe menegur ayah dan ibuku..
tpi mereka seolah-olah tidak dapat melihat ku..
adik kecil ku bertanya pada ayah..
"along, kenapa ayah??"
"kenapa along tidow x bangun2??"
dengan sayu ayah ku menjawab..
"along penat dik bi gi sana ek"
dari saat itu aku terjaga...
aku tidak sanggup untuk mengahadapi apa yang akan terjadi seterusnya...
aku tidak sanggup melihat air mata ayah dan ibu ku..
aku tersedar...
aku berdoa pada tuhan
"YA ALLAH,kau panjang kan larh umur ibu dan ayahku agar mereka dapat melinat kejayaan ku...
kau panjangkan larh umur ku ya allah agar aku dapat membalas budi ibu dan ayah ku ya allah"

aku merasai air mata kini membasahi pipiku...
ajal maut kte semuanya ditangan YANG MAHA AGUNG!!
SEKIAN..


YA ALLAH APA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter