::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

Setiap YG terjadi pasti ada hikmahnye!!!

setiap yang terjadi pasti ada hikmahnyer???

tpi kenapa selalu aku???

aku tidak cukup kuat untuk memempuhi hidup yang penuh pancaroba ini...

aku tidak seperti aku yang dulu..

aku seolah-olah hilang arah tuju hidupku...

Kawan aku kata"ko kene ingat ko hidup kerana ALLAH"

aku selalu ingat itu..

Dier berpesan lagi

"kerana ALLAH ko masih bernafas dan menikmati kehidupan ini...dan ko kne ingat semua ujian yang DIA berikan kerana DIA sayng kan ko..PERCAYA LARH"

aku percaya kata-kata kawan ku itu...

Mengadu larh pada yang maha mendengar..sesungguhnyer DIER akan mendengar rintihan HAMBANYA...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter