::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

awk nak tahu...

awk nak tahu...

saya rase cam nak bisik kat awk...

yang saya suke kat awk....

awk nak tahu...

saya rase cam nak hanta msg kat awk...

yang saya rindu kat awk....

awk nak tahu...

saya rase cam nak tulis kat wall fb awk...

yang saya sayang kat awk...

awk nak tahu...

saya rasa cam nak nyanyi kan lagu buat awk...

yang saya cipta sendiri...

awk nak tahu...

saya rase cam nak call n ckp ngan awk...

yang saya cintakan awk sangat...

tpi saya x mampu nak lakukan itu semua....

sebab...

saya tahu awk x mungkin nak berbisik dengan saya...

sebab...

saya tahu awk x mungkin akan perasan kehadiran saya...

sebab...

saya tahu saya bkl melukakan hati owg len dan ati saya...

sebab...

saya sangat tahu yang awk menyukai owg lain lebey dari saya...

namun andainya satu hari nanti awk terbaca entry ini...

inilah luahan hati saya buat awk...

saya x kan pernah melupakan awk...

saya harap awk bahagia dengan sesiapa yang boleh membahagiakan awk...AMIN!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter