::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

im fine now..

ary nie aku study smbil update blog..
aku terbace satu blog nie..
dier mmg truely cam doctor cita so aku bece r post dier...

yang paling menarik aku bace kes no 2...
cm kne kat aku jew...
k mmg cm aku....
nie post dier:
MASALAH 2
Kawan pompuan jugak. Ni pasal dia tak dapat terima seseorang yang dia suka, couple dengan gadis lain. Dia kata dia akan buat sesuatu jugak. Sehingga dia dapat balik lelaki tu. Oke, anda tak berputus asa, baguslah. Dia kata dia cintakan lelaki itu. Oke, semangat tinggi. Dalam kes ni, lelaki tu pilih gadis lain. Sudah tentu dia suka gadis tu dan ini bermakna dia bahagia bersama gadis tu. Oke, anda akan berusaha untuk dapatkan dia kembali. Andai kata anda berjaya dapatkan dia kembali, anda yakinkah dia akan bahagia dengan anda? Anda memisahkan dia dari gadis tersebut, adakah untuk bahagiakan dia? Sebenarnya, kebahagiaan anda atau kebahagiaan dia yang anda pentingkan sekarang? Sila fikirkan dulu. Kawan, jika dia tak bersama dengan kita, tapi kita sentiasa mendoakan yang terbaik untuk dia, itu namanya CINTA. Apa yang anda lakukan sekarang, bagi saya cuma KEINGINAN UNTUK MEMILIKI. Jangan risau, kalau ada jodoh dengan dia, tak lari ke mana. tapi jangan la seksakan diri sebab ni. Memang la hati sakit tak dapat bersama dengan dia, tapi tolong berfikiran waras. Masih ada lagi yang sesuai dengan anda, okay? ;)


wokey from now aku akan ikut cakap dier...
hee...
thanks walaupun bukan aku fren dier nie..
hee..

k nuc sambung study..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter