::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

GROUP H??

sambungan!!!

kelas aku untuk sem satu group h...
sem2???
jeng2...
sama jew r...
x berubah pown..
well mesti r nak sama ngan bff aku..
kat kelas jew kteowng bleh ada banyak masa bersama..
hehehehehehehehe...

mlenye aku terasa macam nak tuka jew grup..
dak2 grup nie mmg x dew kekurangan pown tapi..
aku?? aku yang terasa mcm byk kekurangan ..
aku rasa aku nie macam x cukup bagus untuk berada dalam grup h...
urmm....tapi setelah di beri sokongan dari my bff..
aku beranikan diri sekali lagi untuk masuk ke grup h...
ALHAMDULILLAH..grup H masih di hati..hee..

FIRST DAY CLASS...
ish aku salah masuk kelas kew??
owh x mungkin larh..
diam membisu aku di dalam kelas sebelum ketibaannya MY BFF..
hee..
ramai tul dak bawu....
muke familiar tapi nama x kenal r..
so aku pown wat hal aku jew r..
hee..sowi sangat x tegur kowang...
pemalu larh katakan..(first day jew)

SECOND DAY..
masih mood pemalu...
hee..
x tau nak cakap apew ngan dak2 bawu nie..
hee..
nasib baik kami ada penyelamat..
kalau x dah mati kelemasan dah..
THANKS MARIAH AHMAD!!!

tadi kelas bel cancel..
so dikesempatan itu kami buat sesi ice x berapew nak breaking larh..(heee)
dan keputusannya amat sangat memuaskan..
aku rasa aku dah ingat nama2 newcomers tu r..
sai,mas,izzati,ain jelah(hee),izzat(x sure nama class rap nie camner)...
sapew ek lagi sowang tue..
alah sowi r terlupa lak..
urm x pew larh..
masih ada esok untuk berkenalan lebey rapat..
kalau dowang nak r...
hee..

tapi aku kesian jugak ngan x-members grup h..
nak buat camner..
jodoh kte x panjang..
walaupun jodoh kte x panjang ..
namun kenangan manis kte bersama sentiasa tersemat di hati..
kte masih leh hang out sama2 kan??

hope semua dapat merasai saat2 indah di SEMESTER 2..
SEKIAN!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter