::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

what sem2??? cepatnya...

saat angin malam mengusap lembut pipi yg tak gebu nie..
terasa seolah aku bawu tersedar dari lamunan yang panjang....
terdengar bisikan bayu berkata "SELAMAT DATANG ke SEMESTER2"

hah??? semester2???
terasa diri nie masih tidak dapat merasai kemanisan sem satu secukupnya..(ye kew?)
masa terlalu laju untuk aku menghayati sem satu sepenuh hati...

haha...rasa macam x percaya jew...
aku masih bertahan di asasi undang2 ini..
mungkin berkat doa ibu dan ayah..
dorongan dari sang sahabat...
serta kesungguhan untuk aku cuba meminati course ini..
membuatkan aku masih lagi bertahan di sini...

SEMESTER2

housemate vs roomate???
alhamdulillah sem2 aku dapat dok ting1...
syukur sangat x perlu memanjat tinggi2...hee.
urm..roomate?
hah..we still stick together..win,yana,nana,aisyah and me.
tiada yang berubah kecuali tinggi dan berat dowang.hee..
(yeah dah saya dah naik seinchi)

urm..housemate??
ntah r susah nak cakap..
semua muka bawu..
well saya nie pemalu owg nye(mule2 jew r)
takut nak tegur dowang semua..
nak wat lawak cam bese pown x berani..hee
(takut x kelakar)
urm..maybe lama2 wokey kowt..
HOUSEMATEKU yang bawu SELAMAT BERKENALAN...
HOUSEMATEKU yang lama KEKAL SELAMANYA...
(ntah apew2)
KELAS???
SAMBUNG NEX ENTRY R...
hee


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter