::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

Aduh!!


bak kata pepatah..

"telan mati mak luah mati bapak"

hidup aku begini sekarang..

mak ngan ayah aku suruh lupakan dia...

aku tau kenapa dowang suruh aku lupakan dia..

dowang x nak tgk aku terluka dan menangis lagi...

dowang x nak aku kecewa lagi...

dowang x nak pembelajaran aku terganggu ...

dowang x sanggup melihat aku terus menderita dan terseksa..

aku tau tu semua...

tapi apakan daya..

hati dan akal aku x berdaya untuk lupakan dia..

setiap saat dan ketika memori bersama die pasti muncul..

kenangan pahit manis aku dan dia pasti terimbau...

terlalu banyak masa bersama dia...

tak terdaya untuk melawan perasaan ini..

perasaan yang bercampur baur ini..

kenapa aku??

yang diuji begini..
Ya ALLAH..
bantu lah hamba mu ini...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter