::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

salah pham kowt..

kepada semua pembaca!!!

(ada kew yng baca)

ADUH!!!

kisah itu tiada kaitan antara yang hidup atau yang mati...

ianya cerita tentang teddy bear saya yng mati dibunuh oleh mak saya ..

sbb dah terlalu hodoh dan busuk.....

tambahan lagi badannya sudah terkoyak-koyak..

SAYA betul rasa nak mati selepas kajadian pembunuhan itu...

dier x bersalah....

dier masih boleh di selamatkan ..

apa dosa dier...

mmg saya terluka menderita dan tersiksa...

kerana baunya masih saya ingat lagi...

lagipun ianya pemberian owg...

owh dunia ini sunngguh kejam...

ADUH!! mengandungi unsur2 hiperbola yang terlampau...

MAAFKAN SAYA..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter