::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

kenangaku!!


awK!!

dulu kte pernah makan sama-sama..
dulu kte pernah keluar sama-sama...
dulu kte pernah main sama-sama...
dulu kte pernah bergambar sama-sama...

tapi kini...

awk tinggalkan saya tanpa sbb yng pasti..
awk tinggalkan saya tanpa khabar berita...
awk tinggalkan saya dengan penuh tanda tanya...
awk tinggalkan saya dengan rasa berdosa...

awk..

saya masih tertanya-tanya apa dosa saya..
saya masih tertanya-tanya apa salah saya...
saya masih tertanya-tanya...

sehingga kini

kenapa awk tinggalkan saya..
kenapa awk buat saya begini...
kenapa awk buat saya rasa dunia ini kejam....

awk..

mana janji kte dahulu..
mana ikrar kte dahulu..
dimanakah itu semua awk..

awk,saya masih mengharapkan sesuatu dari awk...bukan owg lain!!

saya bukan mengharapkan perhatian..
saya bukan menyendiri...
saya bukan ingin menunjukan keegoan saya...
saya bukan pentingkan diri...

saya cuma takut saya akan memambahkan luka di hati kte!!

walaupun saya cuba melupakan tapi kenangan lalu masih bermain di fikiran!!

maafkan saya!!

p/s:dah lama x berkarya!! ada bakat seni ke aku nie??

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter