::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

cabaran hari Pertama

hari:rabu
masa:kelas madam bai
tajuk:9 kenangan silam yang tidak dapat dilupakan!!

1) terjatuh dalam longkang bila naik moto ngan ayah. tambahan pula, bermandikan soya beku@tau fufa homemade oleh ibu saya. mmg best r,putih je satu badan.

2) tertangkap bersembang melalui kertas time exam sekolah rendah. nasib baik larh cikgu tue baik+hensem. bajet2 tak kena tangkap tbe2 kertas tue sampai tangan dier. sapa larh yang super duper jahat yang bagi kat dier. kandungan surat tue "weh encem r cikgu nie, sampai aku tak boleh nak jawab exam nie" huhu. mana larh cikgu tue skrang.

3) gaduh ngan sowang budak laki nie sampai dier nangis waktu tadika. aku cme panggil dier kechik je,tue pun nak nangis. aku rasa nie ketulahan dier sampai skrang aku tak meninggi. hee. SOWi ek. aku pown x tau kau kat ner dah skrang.

4) hilang dalam supermarket jusco,menangis sekuat-kuatnya. rupanya2 ibu ada jew kat sebelah aku. maybe aku nie mmg panic owgnya.

5) kenangan di kem pintar,waktu darjah 5. mmg best sangat walaupun ada banyak perkara yang tak best terjadi tapi saya bahagia. terima kasih,awk!!

6) memegang belut untuk kali pertama. mmg best r. pegang2 terlepas. pastu nak kene tangkap balik. tulah pertama dan terakhir aku pegang belut.

7)Bershopping dari pagi sampai malam dengan my mum...

8&9) ntah masih berfikir!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter