::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

hari kedua!!

hari:isnin
masa:selepas kelas sir syahril
tajuk:8 dialog yang terpendam, yang teringin diluahkan, tapi tak berkesempatan.


dialog yang aku nak sebut nie, kadang2 aku berkesempatan namun tak de keberanian.

1) "ibu,ayah. along sayang ibu ngan ayah sampai akhir hayat. along tak tau camner along nak hidup klau ibu ngan ayah tak de lagi kat dunia nie."

2) "awk kawan baik saya sampai hujung nyawa saya, walauapapun terjadi antara kita didunia ini saya berharap di akhirat kelak allah pertemukan kte sebagai kawan baik sekali lagi".

3) "awk cinta pertama saya, walaupun ketika itu kita masih mentah tapi saya dapat rasai cinta itu skrang dan selamanya. awak adalah memori terindah dalam hidup saya. kini masing2 ada haluan masing2 tapi rasa syg saya pada awk tak pernah luntur tambahan pula kebaikan awk buat pada saya baru-baru ini. saya nak sangat bisik pada awk, saya cintakan awk tapi saya takut untuk terus-terang sbb saya takut untuk terima kenyataan. saya percaya pada jodoh, andai awk jodoh saya pasti kte akan bersama."

4) "saya sayang winona emmauel,syazana azmi, adiliyana jumadi, syafikah izhar, mustabshira, adibah aminuddin, wawa n aisyah, saya sayang awk semua sbb awk semua mcm keluarga kedua buat saya di kehidupan baru ini"

5) "tolong jgn buat kawan2 atau orang yang saya sayang menangis, sbb tangisan mereka amat menyakitkan saya dan ianya membuat saya benci pada awk."

6) "ibu ayah, along tgh bercinta." aku takkan ungkapkan bende nie depan ibu atau ayah aku sbb mereka mmg melarangkan dengan tegas bercinta masa belajar.

7) "awk jgn pergi jauh dari saya,saya amat rindukan awk." walaupun kte sudah tak seperti dulu tapi perkatan ini ingin sangat saya ungkapakan pada awk pada ketika saya memeluk awk dengan erat.

8) "awk, jom bergambar ngan saya" saya tak berani nak ckp bende nie pada awk sbb takut awk tolak. even baru nie ble kte berjumpa, saya rasa sangat menyesal sbb tak tangkap gambar ngan awk untuk disimpan jadi kenangan. "awk terima kasih sbb anta saya sampai train,saya tak mo susahkan awk." ble train dah sampai rasa mcm nak patah balik untuk tangkap gambar ngan awk tapi keberanian saya masih kurang.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter