::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

hari ketiga.

hari:selasa
masa:dalam kelas mr. hui
publish: tgh mlm!!
tajuk:7 perkara yang korang tau pasal diri sendiri


kita tak mampu untuk menilai diri sendiri melainkan orang sekeliling kita menilai kita.

1) saya seorang periang dan ceria namun kadang2 kte tak mampu sentiasa menyembunyikan kesedihan dalam diri.

2) saya mmg suka shopping tapi saya bukan yang suka shopping brg yng branded sahaja. janji boleh shopping x kira larh window shopping ke apa.

3) hati saya rapuh dah mudah sangat menangis. even kadang2 hal yang tak berkaitan dengan saya pon boleh menangis.

4) saya senang berkawan tapi saya susah untuk mencari kawan.

5) saya suka bende2 extream tapi saya tak suka bende yang berlendir atau lembik.

6) saya suka makan, saya makan semua makanan yang halal tapi saya tak berape suka makanan yang susah nak makan.

7) saya seorang yang ego!

p/s: awk sakit?? kenapa?? sowi saya takut nak tanya ngan awk.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter