::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

..


awk dah lapan tahun saya tunggu awk...

dah lapan tahun saya menanti sesuatu yang tak pasti...

dah lapan tahun saya cuba untuk buang awk dari kotak kenangan saya..

dah lapan tahun saya cuba untuk buka hati saya untuk orang lain selain awk...

dah lapan tahun juga saya mencuba nak lupakan awk...

awk

lapan tahun bukan satu jangka masa yang pendek awk...

macam2 yang dah terjadi awk...

banyak yang berubah dalam diri saya dan awk...

banyak yang terjadi dalam diri saya dan awk...

sekarang ...

awk muncul kembali...

awk muncul dalam kehidupan saya!!

awk cbe bawa cahaya dalam diri saya yang saya cbe padamkan selama lapan tahun ini...

kenapa skrang~~

saya buntu...

saya tak tahu sama ada ianya khabar yang baik atau buruk untuk saya.

awk selalu ckp "selagi saya mampu, saya selalu ada ngan awk"

apa maksudnya itu semua???

kita cuma kawan awk...walaupun saya nak sangat kte lebey dari itu.

saya takut sangat untuk berharap..

awk jgn bagi saya apa2 harapan..tolonglarh

saya takut bila saya mula mengharapkan awk...

awk hilang...hilang tanpa perkhabaran.

awk, saya rasa awk cari saya bila awk dah clash ngan gf awk...

awk, saya rasa cam saya punca apa yang terjadi antara awk dan dia...

awk, saya rasa awk cme nak permainkan saya pula...

saya rasa bila awk dah jumpa orang yang lebey baik dari saya...

pasti saya ditinggalkan lagi dengan harapan yang x pasti...

maafkan saya klau ianya salah tapi itu yang saya rasa!!

(you're the first person who broke my heart. for the rest of my life you will be the one who hurt me the most. Don't forget that.)[ayat nie saya ambik dari blog ex awk]

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter