::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

hari ketujuh!!

dah lambat sangat nak update!!

kesah apa aku...blog aku.

sebenarnya sekrang sangat busy ngan assignment,forum, presentation and mcm lagi larh.

ni pun aku curi masa buat legal term paper..

hee...
buat 3 kesimpulan tentang diri??

susah larh ..

sbb diri sendiri tak mampu menilai diri sendiri melainkan orang disekelilingnya..

so aku x nak larh buat kesimpulan..

sapa2 yang dah baca cabaran 7 hari nie boleh larh buat kesimpulan siapa aku!!

comment je aku tak kesah..

baik buruk sesuatu itu aku terima dengan hati terbuka!!

terima kasih.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter