::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

cabaran hari kelima (2)

hari:khamis
waktu:12.00tgh hari.
tajuk:5 orang yang dibenci.


saya tidak mampu untuk membenci orang, sebab bila kita benci seseorang itu pasti seribu orang akan membenci kita.

1) saya benci awk sbb awk buat saya sayang awk.

2) saya benci awk sbb awk buat saya rindu pada awk.

3) saya benci awk sbb awk buat saya bersalah pada awk.

4) saya benci awk sbb awk buat saya benci diri saya sendiri.

5) saya benci awk sbb awk buat saya terus berharap.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter