::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

cabaran hari kelima

hari:khamis
masa:11.30pagi
tajuk: 5 orang yang paling disayangi


sayang itu subjektif kadang2 sukar untuk mengungkapkan kata sayang pada orang yang kita benar-benar sayang..

ramai orang yang aku sayang...

tak mampu untuk diperkatakan disini..

1) keluarga aku....
ayah,ibu,angah,ekal, n adik b.

2) orang nie selalu ada dengan aku waktu aku susah senang pada satu ketika dulu. dier sorang yang x peduli apa orang kata tentang dirinya. dier sentiasa terus-terang dan dier telah mengajar aku banyak perkara terutamanya nilai sebuah persahabatan. terlalu banyak yang aku ingin perkatakan disini tentang semua kebaikannya namun aku pasti dier tahu aku memperkatakan tentangnya.

3) hey budak tinggi. aku sendiri tak tau sejauh mana sayang aku pada dier tapi aku tau aku x bencikan dier. dier seorang yang good-listener,memahami,caring dan semua yang baik namun dier tak setanding orang no 2. dier selalu ada bila aku sedey tapi selalu ilang bila aku mula merasa bahagia. nasihat yang selalu diberi mmg mcm ustaz. aku dah kenal dier dari sekolah rendah. saya arap awk tau yang saya sayang awk walaupun saya x pernah cakap pada awk.

4)hey budak pendek. mungkin kte pernah tersuka satu sama lain tapi itu semua kesilapan sebab masing2 tengah kecewa. yeke?? mungkinlarh..budak nie sama cam orang no 3.. dier selalu ada bile aku hilang arah tapi hilang bila sudah selesai memberi sinar pada aku. aku suka ko sbb cara ko yang sempoi je. kadang2 tue benci gak sebb ko suka mencarut. rasa nak tampar je muka ko. nasib baik jauh.

5) kawan2 saya.nak list kat sini mungkin x muat. yeke?? aku x ramai kawan, tapi aku rasa ianya lebih dari satu cukuplarh untuk mengunakan kata ganda kawan-kawan. aku suka kawan ngan dowang sebab dowang lebih menjadi diri sendiri dari menjadi orang lain dan mereka menerima aku seadanya aku.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter