::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Sunday

noveliskah aku??


terlalu banyak cerita...

terlalu banyak memori yang tersimpan..

terlalu banyak kisah suka duka yang didengari..

namun mampukah aku untuk terus menyimpannya dan terus mengingatinya??

sampai bila...

harus aku menyimpannya...

ingin aku karangankan kisah meraka..

kisah mereka yang terlalu banyak suka duka patih manis...

namun sering terpikir mampukah aku untuk menceritakan kisah mereka pada yang lain...

mampukah aku membuatkan kisah mereka menarik...

walaupun meraka mengizinkan aku menceritakan kisah mereka ...

namun mampukah aku memahami keadaan merekka sebenarnya...

buat teman2

aku akan berusaha untuk membukukan kisah cinta kalian ...

untuk dijadikan kenangan dan pengajaran buat yang lain...

namun bila ianya akan siap aku sendiri tidak pasti...

"KISAH CINTA MEREKA"

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter