::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

30 day challenge - day 9


day 9 - perasaan anda hari ini!

pagi

rasa sangat gembira sbb tak de kelas pagi!!

dalam masa yang sama rasa sedey sbb saya mimpi KAWAN BAIK saya lagi...
saya mimpi saya pergi menghadap illahi tanpa sempat mengetahui apa yang terjadi sebenarnya antara saya dan dia...
walaupun dia ada kat sisi saya pada ketika itu, saya tidak sempat mendengar apa yang dikhabarnya...
MIMPI cme MAIN TIDUR!!

tengah hari

happy sbb dapat jumpa kawan2 group h...
ini last sem kita, masih tidak tahu lagi kita masih boleh bertemu lagi di masa hadapan..

petang.

happy dan bahagia...
lepak ngan ain si temuk...sian dier x sihat...ingat nak stoli-moli ngan dier tapi malas nak kaco so biarkan je dier rehat!!

pastu try anta msg kat si 8 tahun...nasib baik reply...klau tak mmg x nak kawan lagi larh..
ary nie dapat gelaran si comot dari dier..jht btul dier nie tau...

malam..

rasa sunyi sangat...sbb semua orang busy gie kelas..
skrang cme tinggal saya ngan winona kat rumah nie...

ps:terima kasih bagi gelaran si comot!!



Hadis riwayat Abu Qatadah ra., ia berkata:
Aku pernah mendengar Rasulullah saw. bersabda: Mimpi baik (rukyah) itu datang dari Allah dan mimpi buruk (hilm) datang dari setan. Maka apabila salah seorang di antara kalian bermimpi yang tidak menyenangkan hendaklah dia meludah ke samping kiri sebanyak tiga kali dan memohon perlindungan kepada Allah dari kejahatannya sehingga mimpi itu tidak akan membahayakannya.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter