::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Friday

kami adik beradik!!


kembali semula saya untuk menaip di tempat ini lagi!!

setelah semua urusan selesai...

alhamdulillah...

selesai juga akhirnya asasi undang2 di kuantan...

dalam kegembiraan ada juga kepahitan yang perlu dilalui...

kerana setiap pertemuaan pasti ada perpisahan..

susah untuk diungkapkan dengan kata2 ...

saat waktu perpisahan itu...

kerana terlalu kuat ikatan dean kunci memori bersama kalian...

ikatan itu tidak mungkin akan longgar atau putus..

walaupun jarak dan masa memisahkan kami..

terima kasih kerana menjadi teman saya pada waktu susah dan senang...

terima kasih kerana menyemat beribu memori terindah di hati ini...

terima kasih kerana mengukuhkan kembali kapal kawan saya

terima kasih kerana berkawan dengan saya seadanya saya...

terima kasih untuk segalanya...

mungkin setahun setengah tidak begitu lama ...

namun keakraban kalian dengan saya seperti sudah beribu tahun lamanya!!

kalian seperti adik beradik saya...

bertengkar,bergurau,ketawa, sedih, semuanya kita lakukan bersama!!

walauapapun terjadi antara kita....

walaupun byk yang berubah....

jgn ubah persahabatan kita ini...

FRIENDS FOREVER!!


Memori KITA bersama!!
kita berbasah bersama!!

kita comot bersama..

kita bergaya bersama...

kita beriadah bersama...

kita berdiri bersama
kita berjaya bersama
kita beraya bersama...
kita berpose bersama...

kita berjalan bersama...

kita bersusah senang bersama

kita berehat bersama

kita bertungkus lumus bersama..
kita ketawa dan menangis bersama
kita akan sentiasa bersama walaupun jauh dimata dekat di hati..

walau dimana jua kalian berada suatu hari nanti ...

saya mengharapkan ingatan kalian buat saya..

saya tidak akan mel;upakan walaupun sesaat memori dengan kalian..

"Each friend represents a world in us, a world possibly not born until they arrive, and it is only by this meeting that a new world is born."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter