::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Monday

dier teman saya!!

cuaca mendung dan sayu....

seolah-olah mengerti perasaan tika ini...

hanya tuhan sahaja yang tahu betapa rindunya saya pada kawan2 saya..

"assalamualaikum, saya ain yazid, saya nak jadi majistret sbb......"

kata2 dia ini sering bermain di minda aku bila rasa rindu padanya mengundang...

dier sungguh peramah namun pada masa yang sama dier pemalu...

dier sungguh merendah diri ....

dier sungguh memahami dan caring...

pada saya dier sangat baik...

senyum pada bibirnya selalu terukir namun saya tahu kadang2 dalam senyuman itu ada kesedihan..

mungkin pada semester pertama kita masih dalam proses berkenalan...

saya dengan kawan2 saya...awk dengan kawan2 awk...

dipenghujung sem1 kita semakin rapat...

mungkin kerana banyak aktiviti dan assingment kita buat bersama...

semester kedua adalah permulaan keakraban kita...

saya masih ingat awk selalu kata pada saya..."ain tau wani kuat..."

kata2 awk buatkan saya punya kekuatan untuk teruskan perjuangan saya di kuantan...

awk ingat tak

kita buat assignment sama2

assignment sir ikmal kte buat last minute

assingment sir farid kte buat kelam kabut...

tapi hasilnya semuanya alhamdulillah...

awk....semester tiga..

terlalu byk yang kita nak buat bersama nanum tidak kesampaian..

mungkin kita terlalu byk komitmen...

tapi kita masih ada masa untuk berkongsi cerita suka dan duka...

saya rasa terlalu byk kenangan kita bersama...

terima kasih awk....

terima kasih kerana jadi sahabat saya tika duka dan gembira...

terima kasih kerana bagi saya kekuatan dan yakin pada saya...

terima kasih karana mengajar saya byk perkara...

terima kasih atas segalanya yang awk telah buat pada saya...

TERIMA KASIH NURAIN BINTI MOHD YAZID.

saya harap persahabatan kita kekal abadi hingga ke akhir hayat..

saya harap awk dan adib kekal hingga ke akhir hayat...

saya harap kita sama2 dapat mengejar impian dan cita2 kita ...

saya akan sentiasa doakan awk..insyallah..



sorry susunan ayt mungkin masih berterabur!! masih belajar!!


Good friends are like stars…. You don’t always see them, but you know they are always there.

1 comment:

  1. wanie, u make me cry.. :')!
    thanks dear. love u.. BFF until the end :D!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter