::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Tuesday

setiap yang berlaku adalah ujian!!

salam....lama sudah saya tidak menaip disini.

sudah tentu tiada alasan yang pasti mengapa.

mungkin tgh mencari pelangi yang kian hilang di balik awan.

dari ayat ini kita akan ketahui bahawa allah akan sentiasa menguji hambanya...

Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan. [Al-Anbiyaa’: 35]

saya di uji lagi .... ujian kali ini begitu berat barangkali bagi saya.

tapi alhamdulillah saya masih mampu bertahan..

allah itu maha mengetahui DIA akan menguji hambanya dengan apa yng mampu ditanggungnya.

Allah tidak memberi kesusahan seseorang hamba melainkan apa yang terdaya olehnya. [Al-Baqarah: 286]

tangan yang terbakar dek kepanasan api dunia, melecur dan tinggalkan parut yang kekal...

tapi saya tau semua ini ujian dariNYA...

ini baru api dunia kepedihan, keperitan dan kesakitannya bukan kepalang...

BAGAIMANAKAH api di NERAKA nanti?? subahanallah...takut bila memikirkan ia..

Tuhanku aku tidak layak untuk syurgaMU....
tetapi aku tidak pula sanggup menangung siksa nerakaMU...

dari itu kurnaikanlarh...
keampuanan kepadaku
ampunkalarh dosaku
sesungguhnya ENGKAUlarh pengampun...
dosa-dosa besar...

dosa-dosakubagaikan pepasir dipantai
dengan rahmatMU
ampunkan daku...
oh TUHANku...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter