::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Wednesday

bila pelangi kan tiba??


assalamualaikum...

"kadang-kadang..Allah sembunyikan matahari.. Allah turunkan hujan dan kilat... kita tertanya tanya..ke mana perginya matahari.. rupa-rupanya Allah berikan kita pelangi.."

ya Allah bila pelangi itu akan tiba di langit kehidupan aku??

aku ingin sangat pelangi yang sungguh indah itu...

semakin hari semakin gelap langit di hapadan aku ni..

namun aku masih gagah menghadapi kegelapan itu...

saat aku mula mendapat sedikit cahaya pasti ia akan tenggelam kembali..

kenapa?? inikah ujian dariMU sebelum aku mengapai pelangi nan indah itu??

jika benar ada pelangi nan indah itu..aku akan ttp hadapinya dengan senyuman...

aku mungkin akan tunjukkan aku kuat untuk pandangan mata kasar kalian...

namun aku akan simpan pahit dan pedih ini selagi termampu...

senyuman terukir kadang2 menyimpan seribu satu rahsia...

kenapa susah benar untuk aku memiliki sesuatu yang aku inginkan???

sedangkan benda itu benar2 di hadapan aku....

tunjukkan aku jalan...permudahkanlarh segalanya....


saya akan sentiasa sygkan awk sehingga nafas yang terakhir walaupun awk bukan untuk saya!

saya redha jika itu ketetapanNYA...







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter