::-webkit-scrollbar { height:12px; width: 12px; background: #D9D9D9; } ::-webkit-scrollbar-thumb { background-color: #FF00BF -moz-border-radius: 10px; border-radius: 10px; } by : http://ceriteracikfarah.blogspot.com/2011/06/cantikkan-scrollbar-anda.html#ixzz1P8jTfdq5 Under Creative Commons License: Attribution

Thursday

dah dekat..


assalamualaikum..

hurmm...test 1 dah nak hampir.

tapi selama sebulan aku dalam kos korporat ni...

aku masih keliru..aku masih mencari..

aku tak mampu untuk fokus dalam kelas...

lagi2 bila kelas akaun...

setiap kali cbe buat akaun aku menangis..

susah sangat ker?? mungkin...tapi kenapa yang lain boleh.

ya allah mana jiwa aku..jiwa untuk belajar menghadapi semuanya..

aku belajar..tapi aku tak phm..mungkin hanya jasad aku di sini namun jiwa aku ntah kemana..

aku cbe untuk mind set yang aku mampu aku hadapi semuanya ..

sampai skrang aku belum mampu nak hadapi terutamanya AKAUN!!

tambahan lagi dugaan yang datang bertimpa-timpa!!

membuat aku rasa semakin hari senyuman di bibir dan gelak tawa aku hanya sebuah
kepura-puraan untuk lari dari seribu satu persoalan...

aku sentiasa berdoa semoga segalanya akan dipermudahkan olehNYA...


saya tau masanya telah tiba...
saya sudah semakin terasa kehilangan awk secara perlahan-lahan...
saya masih mampu hadapinya selagi saya dapat lihat awk bahagia...
tipu jika saya kata tak sakit namun sakit itu terubat bila saya dapat rasa kebahagian awk...
tipu juga klau saya kata saya bencikan awk sbb rasa syg saya pada awk sejak hari pertama kita bertentang mata sehingga sekrang, tak pernah terpadam...
alangkah indah jika awk dapat membaca ini semua..
semua luahan hati saya di sini...
semua keikhlasan saya pada awk..
kerana saya tak mampu untuk ungkapkan sendiri pada awk..
awk jgn risaukan saya...saya masih mampu tersenyum.
saya terima semuanya
jika ini takdir dariNYA.


insyallah klau berkesempatan saya akan cbe menulis kembali....cerita tentang kisah awk & saya!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tweet2

Follow wanie2919 on Twitter